Länkar

söndag 7 november 2010

Helgen i korthet

I fredags var jag med Sebastian, Oskar och Emilia i Ösmo simhall. Det blev inte så mycket bad för mig utan mest passning av barn på grund av att dom inte kunde vara i samma bassäng. Tänk om man hade kunnat dela på sig, då skulle det ha varit ett perfekt tillfälle då en var i stora bassängen med grabbarna och den andra halvan var med Emilia i plaskbassängen.


I lördags hade Sofia 30 års fest som vi var på. Det bjöds på god mat och dricka. Från oss fick hon grytlapp och grytvante med cupcakes på, en kökshandduk med daimrecept på, en muffinsbok och en bakborste och en Edward-docka!!! Som skimrar.
Grabbarna plus Emilia sov över hos mina föräldrar. Malin fick följa med på festen.
Söndagen  har varit lite seg men jag fick sova till 8 på morgonen. Linda fick gå upp kl 6 så när jag kom upp gick hon lade sig en stund till.

Innan jag skulle hämta kidsen så ringde jag upp mina föräldrar då fick jag höra att Oskar hade fått feber under natten. Men förutom det så hade dom haft trevligt hos dom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar